Napisz/Zadzwoń

O marketingu treści w nieco innej odsłonie

Czym jest proponowany na tej, ale także na innych stronach w Serwisie II, marketing treści? Mówiąc najkrócej: wysokim standardem dla publikacji w Internecie krótkich form pisarskich na 'zadany' temat. Nie chodzi więc w pierwszej kolejności o możliwość nagromadzenia sporej ilości linków do własnych zasobów, ani tym bardziej o ogromne ich ilości, ale bardziej o wspólne pisarstwo, które niesie kilka, czy nawet kilkadziesiąt takich odniesień po to, żeby nasi Klienci mogli szybko, lub przynajmniej szybciej, znaleźć poszukiwaną dzięki nim ofertę. Moje strony content marketingowe są więc zaproszeniem do wspólnego pisarstwa. Ile w nich będzie tekstów moich, a ile Państwa, dopiero się okaże za jakiś czas. Jeśli chodzi o linki, to z tego co się orientuję skutek, który można uzyskać w tej kwestii na moich stronach raczej trzeba uznać za tzw. mocne linki: 1. linki w tekstach na bardzo poważne i trudne tematy, 2. na każdą publikację 'dedykowane' podstrony, które nie 'spadną' tak łatwo z powodu obiektywnej wartości tekstów je zawierających, więc na pewno można liczyć na lepszy ruch w organicznych wynikach wyszukiwania, choć niejako przy okazji, jako efekt uboczny właśnie tego pisarstwa.

Dynamika pozycjonowania Państwa zasobów internetowych przez moją usługę content marketingową z konieczności wynika z zamówień na poszczególne składniki oferty mojej firmy (np. jeśli mam zlecenia na content marketing, nie maluję obrazów, ale przecież też odwrotnie).

W roku 2023 proponuję promocję: 10 artykułów za 89 zł. Tworzy to możliwość zamieszczenia maks. aż 30-tu linków do własnych zasobow internetowych w przesłanych mailowo artykułach. To dobra oferta, choć dużo mniej korzystna ekonomicznie w porównaniu z rokiem 2022, zachęcam do skorzystania (zob.: dokładną informację o cenach moich usług content marketingowych w tym roku, jak również w poprzednim).

Zachęcam też do przejrzenia kilku krótkich moich artykułów o content marketingu na blogu.

Renata Kucharska

O mediacjach win-win

Content marketing tematyczny, o mediacjach

Sytuacje bezproblemowe w pewnych okolicznościach naprawdę mogą się komplikować, choć na pewno nikt nie chce źle i dosłownie każdy ma rację. To jeden zbiór spraw nadających się najbardziej dla mediacji win-win. Typem drugim, który można nazwać klasycznym, jest zbiór tych konfliktów, w których jedna strona jest rzeczywiście stroną poszkodowaną, a druga rzeczywiście sprawcą tego poszkodowania. Oba zbiory problemów, lub — można też powiedzieć — oba typy spraw, nadają się na mediacje typu win-win. Jakie mediacje są mediacjami typu win-win? Takie, w których wszystkie strony konfliktu faktycznie odnoszą jakieś korzyści. Czy tylko dwa zbiory sporów mieszczą się w zakresie możliwości tego typu mediacji?

O mediacji jako takiej

Proponowane tematy o mediacji typu win-win

Tematy ogólne wyjaśniające dokładniej mediację:

sens
artykułów 0/5 możliwych
znaczenie
artykułów 0/5 możliwych
cele
artykułów 0/5 możliwych
możliwości
artykułów 0/5 możliwych
zasady
artykułów 0/5 możliwych

Mediacje typu win win:

mediacja win-win w sporach cywilnych
artykułów 0/5 możliwych
mediacja win-win w sporach rodzinnych
artykułów 0/5 możliwych
mediacja win-win w sporach konsumenckich
artykułów 0/5 możliwych
mediacja win-win w sporach akademickich
artykułów 0/5 możliwych
mediacja win-win w sporach społecznych
artykułów 0/5 możliwych
mediacja win-win w sporach z udziałem dzieci i młodzieży
artykułów 0/5 możliwych
mediacja win-win w sporach karnych
artykułów 0/5 możliwych
mediacja win-win w sporach nieletnich
artykułów 0/5 możliwych
mediacja win-win w sporach innych
artykułów 0/5 możliwych